Zapaka online trgovina

Kada dan i nije baš po planu onda neplanski stvoriš sebi plan B i kvalitetno iskoristiš vijeme. Da, to je moj pozitivan način gledanja nepovoljne i negativne realnosti. Ali hajde da sada realnost ostavimo po strani i nastavimo sa širenjem pozitivne energije jer ona je ono što nam uvijek treba, pa čak i onda kada je tu. Doza više nikada nije na suvišna. 

Za ovodanašnje tipkanje želim sa vama podijeliti jedan super sajt koji sam otkrila prije koji dan, ali nikako da vam stignem pisati. Pored prekrasnog dizajna moram priznati da je moju punu pažnju privukla Gospođa Jelen. Ne mogu reći srna jer srne nemaju rogove, ali bilo kako bilo meni je ovo zaista zapelo za oko i poteglo sve moje znatiželje da istražim ovaj sajt do zadnjeg.

Pa da krenemo od samog početka i samog postanka Zapaka.com ↓↓

Istorija: "Zapaka" trgovinu osnovala je Mary Wang još davne 1968. kada je kao prodavačica i zaljubljenica u retro fazon teško pronalazila haljine za svoj ukus (vjerujem da će se u ovom problemu pronaći velika većina žena). Tada je Mary odlučila da postane sam svoj čovjek i pokrenula sopstveni biznis koji je brzinom svjetlosti počeo da se širi.

Ono po čemu su njene kreacije poznate jeste ljubav prema retro i vintage stilu koja je povučena još iz vremena '60 i zadržana sve do dana današnjeg. Naravno, uz malo modernizovane dodatke.

Ali to nije glavni razlog zbog čega mi je ovaj sajt zapao za oko. Haljine koje se mogu pronaći na njihovom sajtu su nevjerovatne. Kao da su krojene po mjeri svake žene.

Znate ono kada vidite savršenu ženu u veličini XS ili S pa haljina joj stoji samo tako, a vi poželite istu i onda se razočarate. To nije to. E, to nisam pronašla na njihovim fotkama jer fotke koje možete da pronađete na njihovoj insta stranici su i više nego realan dokaz koliko haljine savršeno pristaju i onim mrsunjavim, ali i onim punim djevojkama. No, svakako to ostavljam vama da se i sami uvjerite.

A u nastavku želim sa vama podijeliti neke modele koji su se meni baaš dopali i koje bih i sama rado nosila. I da, iako smo ovih dana pregledali hiljade i hiljade haljina meni nije bilo teško pogledati i njihove modele jer svaki prethodni me tjerao da pogledam i ostale. Mojoj znatiželji nije bilo kraja, a ovo su samo neki koje sam ja izdvojila kao favorite, a vi pogledajte i ostale.

 

 


  


I za kraj dvije poslastice ☺. Jedna je kod za dodatni popust koji vam može uštediti još novca pri kupovini sa ovog sajta BLOG10 koji vam donosi 10% popusta, a drugo je jedan preslatki video u kome možete pogledati kako stari modeli haljina postaju novi (naravno, ostale pogledajte na njihovom YT kanalu). 



Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

7 коментара:

  1. Preslatke su, svaka na svoj način 😍💜

    https://aandymm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put čujem za ovaj sajt i mogu ti reći da me je zaista oduševio, baš zbog tog vintidž stila. Ove haljine koje si izdvojila su super i dopada mi se izbor, ali mi je najviše zapala za oko crna. Sjajan post.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, zaista! Haljine su preslatkee mada prvi pust cujem za ovu online prodavnicu. xoxo

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam prije čula za ovu trgovinu, ali mi se haljine mnogo dopadaju :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  5. Wow! Nikad cula za njih i bas mi je drago da si ih istakla. Cine se super😊

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Great post

    https://www.iameleine.com/
    https://www.instagram.com/eleine_pereira/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.