AVON: Foot Works krema za stopala

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!

Ranije nisam toliko posvećivala pažnju svojim stopalima. Uvijek mi je, nekako, bilo mrsko sjest i namazati kremu na njih bez obzira što sam bila upoznata sa potrebom hidratacije i tog dijela kože. Uvijek sam imala mekanu i glatku kožu, ali i tome dođe kraj.


Zatvorena obuća, čarape, kao i toplo/hlatne promjene temperature sve skupa utiču na "dehidraciju" kože stopala i ona vremenom postaju suha, gruba i ispucala. No, dok je moja koža bila skroz ok nisam mnogo marila za te trenutke koji će jednog dana morati da dođu, ali onda sam iznenada shvatila da su ti trenuci počeli da pristižu.


Ranije nisam toliko ni primjećivala koliko je moja koža postajala suha i beživotna, ali nakon upotrebe hidratantnih čarapa (u međuvremenu sam saznala da se koriste 4 dana tj. pri kupovini potrebna su vam 4 para čarapa da bi ste dobili potpuni učinak. Postupak upotrebe je sledeći: Operete noge, obujete hidratantne čarape, pa obične čarape, držite to tako 20-30min (možete slobodno i hodati), ponovo operete noge i tako 4 dana) shvatila sam kolika je razlika između prije i poslije upotrebe čarapa, iako nisam ispoštovala način upotrebe do samog kraja. 

Deset dana poslije testiranja čarapa ja sam se borila sa veoma isušenom i ispucalom kožom na stopalima koja se svakog dana kidala i ljuskala (bilo je skroz bezbolno jer je bila riječ o površinskom sloju kože, ali ipak je bilo jako neprijatno obuvati i izuvati čarape). Kada se sve konačno izmijenilo ostala je nježna i mekana koža kakvu sam imala mnogo ranije. I to me navelo da počnem više brinuti za svoja stopala jer bez obzira koliko bila sakrivena u obući ili čarapama dođe ljeto, dođe trenutak kada legnemo sa nekim bosih nogu i zamislite tu neprijatnost ružne, suhe i hrapave kože na tabanima. Grozno, zar ne?


Na preporuku mnogih klijenata odlučila sam isprobati Avon Foot Works kremu za stopala. Cijena kreme u aktuelnom katalogu je 4,70 KM, ali najčešće se kreće oko 5,90 KM (tako da - iskoristite priliku).

Prva stvar koju sam osjetila, pri otvaranju kreme, bio je divni, opuštajući miris lavande pomiješan sa mirisom kreme za depilaciju 😊. Pomalo čudna kombinacija mirisa, ali moram priznati veoma interesantna.


Sama struktura kreme malo je tvrđa od krema za lice što omogućava zadržavanje kreme na jednom mjestu te smo oslobođeni straha da će se lako prosuti. Veoma lako se nanosi i zaista brzo se upija, mada upijanje mi mnogo i ne znači jer nakon nanošenja obujem hidratantne čarape i "bacim" se na krevet (ne, ne odem na spavanje jer mrzim spavati u čarapama i obično ako zaspim u njima imam košmare. Jednostavno volim da su mi stopala slobodna i bez čarapa). 


Što se tiče upotrebe nije naznačeno ograničenje, ali ja sam koristila 3x sedmično i bilo je sasvim ok i dovoljno za moje potrebe. Tako da upotrebu preporučujem da procijenite prema svojim potrebama. 


Rok upotrebe je 3 godine, a kao i većina proizvoda preporučljivo je da se potroši u roku od 12 mjeseci nakon otvaranja. Oni koji imaju osjetljivu kožu trebali bi se pridržavati ovog upustva jer može doći do alergijeske reakcije poput blagog crvenila, svraba ili osipa, a to zna da bude veoma neprijatno.


Kao rezultat sedmodnevnog korištenja kreme dobila sam stari osjećaj na svojim stopalima. Nježnu, mekanu i glatku kožu koja ne daje osjećaj zategnutosti te omogućava prijatniji osjećaj prilikom hodanja (koža nije zategnuta i ne izaziva neprijatni osjećaj kao da će da pukne).

Da li se vi brinete o vašim stopalima? Jeste li već isprobali ovu kremu? Kakvi su vaši utisci?

Ljubim vas do sledećeg pisanja!
Danny!

8 коментара:

  1. Super recenzija. Ranije sam koristila Avonove proizvode, ali nisam konkretno ovaj probala.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Imam iskustva sa ovakvim kremama upravo zbog toga što mi je koža na stopalima jako osetljiva. Moram priznati da mi se mnogo doadaju i fotografije! :) ♥

    Clear signs a man seriously likes you

    ОдговориИзбриши
  3. Stopalo je dio tijela na koji često zaboravimo. I ja se u ovim hladnim danima borim sa dehidracijom tako da mi je dobra krema uvijek potrebna.
    Recenzija je inače odlična.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Great post, photos are amazing!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/12/new-years-eve-outfit-idea.html

    ОдговориИзбриши
  5. Izgleda odlično draga, dobro mi mi došao jedan tretman u ovim zimskim mesecima! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  6. Da budem iskrena nisam nikada koristila kreme za stopala, jer nekako nisam imala ni potrebu. ODlična recenzija :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.