Avon noviteti C2

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!

Moja priča o Avonu ispisana je sa posebnom dozom ljubavi. Možda ne tolikom dozom ljubavi prema makeup proizvodima koliko prema proizvodima za njegu kože lica i tijela, ali i proizvoda za njegu kose.

U jednoj od mojih facebook anketa, a na pitanje "Da li više vjerujete recenzijama kupljnih ili dobijenih proizvoda",  izglasano je da želite čitati o proizvodima koje sam lično kupila i da više vjerujete na iskrenost recenzija tog oblika. Potpuno razumljivo. No, kada su u pitanju noviteti tu nema mjesta razlici. Ako je nešto novo tu nema prostora DOBRO JE samo zato što sam ga dobila. NEMA!!! Ili ti odgovara ili ne, sredine nema.


Ako je novo ne znači da mora svima da odgovara. Ako je novo ne znači da ja moram reći da je dobro i da ga treba da kupite i imate svi do jednog samo zato što sam ga dobila. NE! Svi smo svjesni, da li bili brend ili kupac, da to nije izvodljivo i da to ne može da se uskladi tako da bi odgovaralo svima.

Avon volim više od 6 godina. Zarađujem od njega i nikada nisam rekla "to je dobro" samo da bih prodala. To ne savjetujem niti jednoj svojoj Avon dami, ali ni bilo kome drugom. Nije fora prodati proizvod i ĆAO. Fora je steći iskrenost kod korisnika. Nekoga ko će vjerovati kada mu kažete taj proizvod mi je odgovarao/nije odgovarao.

I da se odmah razumijemo, ovo nije sponzorisan post. Ovo su noviteti koje možete pronaći u akuelnoj brošuri i nešto više o njima pisaću pojedinačno. Tako da ću sada brzinski da prođem ktoz novitete, a ako vas interesuje nešto posebno od oviih proizvoda pišite pa ću prvo njih recenzirati.

Avon True njegujuće ulje za usne


Ovo je nešto potpuno novo za mene, ali vjerujem i za veliku većinu korisnaika Avon proizvoda. Navikla sam da su uvijek u trendu, ali ovo me baš iznenadilo jer ništa slično nisam vidjela ni kod jednog drugog brenda.

Kako sam žena od ulja i volim sve što je na bazi ulja poručila sam oba proizvoda. Neka se nađu ☺. Kao što po slikama možete i da vidite pakovanje Blossom je bez šljokica, dok je Shimmering petal (što mu i samo ime govori) preeepun šljoka.



Zadatak ovih malih uljnih čuda jeste trostruka hidratacija usana. Proizvodi u sebi sadrže tri vrste ulja (jojobe, avokada i kokosa) i vitamin E. Zadatak im je hitratacija, prirodan sjaj i suptilna boja.

Obzirom da sam ranije imala loša iskustva sa labelima na bazi vitamina, E mnogo sam radoznala da saznam kako će ovo ulje reagovati na moje usne. 

Avon True Micelarni piling za lice


Ako se mene pita ovo je proizvod koji me najviše interesuje. Navikli smo se već da je micelarna vodica sastavni dio svake rutine i svega (samo što je još nisu ubacili i u hranu), ali spoj pilinga i vodice potpuno me ostavio bez teksta. Zaista me interesuje kakav će učinak ostaviti na koži i na šta ovo liči kada se nanosi.

Kažu da micelarna tehnologija poput magneta dubinski čisti pore, uklanja mrtve stanice kože, umanjuje proizvodnju sebuma, izglađuje kožu i daje mlađi izgled kože nakon samo jedne sedmice korištenja.



Hm, meni ovo zvuči skroz primamljivo i ztvarno mi budi veliku znatiželju, a vama?

Cijena: 5,90
Količina: 150ml

Avon Care balzam za ruke


Kako je zima, a ja ne volim nositi rukavice onda mi hladnoća mnogo više narušava kožu ruku.  Da ne pričam o tome kako na njih utiče boravak na snijegu 😉.

Ono što razlikuje ovu kremu od drugih jeste spoj ulja, glicerina i emolijenti. Sama tekstura je malo tvrđa od krema na koje sam ja navikla, a li je isto tako izuzetno masna i brzo se upija.



Samo jednom sam je isprobala i posebnih promjena na koži nisam primijetila, ali i razumljivo je da jedna upotreba bilo čega ne može napraviti znatnu razliku tako da...

Cijena: 2.50 KM

Jagode sa šlagom pjena za kupanje


I na kraju, kao šlaga na tortu sa jagodom, dolazi pjena za kupanje. Mirisna jagodica sa šlagom nikoga i nikada nije mogla ostaviti ravnodušnog, ali miris kupkice mene nije ostavio ravnodušnu te sam je poručila bez razmišljanja.




Ako volite jagodu onda definitivno nećete zaobići ovu malu preslatku bombicu. Sam miris me podsjetio na onaj Fructal sok od jagode. Toliko blag, a opet toliko naglašen miris jagode koji se izdvaja od svih drugih mirisa.

Cijena: 3,90 KM
Količnina: 250 ml

Volite li vi Avon i šta najradije kupujete?



Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

13 коментара:

  1. Super post i interesantni proizvodi! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoj proizvodi su preslatki, ima bas zanimljivih za isprobati :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koristim Avon proizvode dosta dugo, no u zadnje vrijeme me baš i ne privlače više. Zanimljivo mi je ulje za usne, s obzirom da imam suhe usne možda bi mi pomogao. Isprobala sam njihove kreme za ruke i super su mi one koje se brzo upiju i nisu premasni, mislim da bi se ova svidjela mojoj mami. Kod pjena za kupanje mi se svida izgled ambalaze, miris kako koji, ali kada je pri kraju jako tesko ju istisnem i to mi se ne svida.
    Super recenzije, svida mi se sto si iskrena. 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post!

    http://herecomesaajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Vidjela sam ovo u avon brošuri, ali još nisam stigla naručiti, divne fotografije *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  6. Obavezno nam javi detaljne utiske za ulja za usne. Bas me zanima kakva su, da li neguju i da li su lepljiva <3

    ОдговориИзбриши
  7. Divni proizvodi! Ova pjena za kupanje je ludilo! :D

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  8. Adorei os produtos, deve ser maravilhosos.
    Beijos

    www.glamour2.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.