Ljubav je u zraku /// DressLily

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!

Danas ću vas još malo maltretirati sa predlozima o kupovini sa DressLily sajta, ali i danom koji svako živ u svijetu slavi - Danom zaljubljenih. Pa da počnem.


DressLily sam otkrila prije nešto malo manje od 3 godine i moram priznati da mi je izuzetno drago zbog toga. Na njihovom sajtu često pronađem stvarčice koje rijetko gdje mogu da nađem na našem tržištu ili ako ih i nađem koštaju kao Sv. Petra kajgana (inače, izreka u našem narodu za nešto što je baš baš precijenjeno).

Ako pričamo o njihovoj ponudi, za one koji još uvijek nisu ni jednom kliknuli na njihov sajt, kod njih možete pronaći sve, ali bukvalno sve. Što bi se reklo od igle do lokomotive. Važno je samo da kucate u pretraživaču neku od riječi koja se može povezati sa proizvodom koji tražite i sajt vam ponudi sve što ima pod tim imenom.


Here are the new arrival

Naravno, nekada su cijene realne, nekada su malo visoke, ali i za to postoji rešenje - čekanje akcije. Za proizvode koje želite da poručite, ali su vam poskupi, koristite srce koje se nalazi na fotografiji svakog proizvoda. Klikom na srce taj proizvod automatski odlazi na vašu listu želja i sve što vam preostaje jeste praćenje kada će on da bude snižen.

Njihove akcije su mnogo bolje od onih koje smo navikli da vidimo kod nas. Kod njih zaista postoji sniženje (kao što su ova sada povodom Valentinova/Dana zaljubljenih) od 70%-80% kada možete nešto od 30€-40€ da kupite za svega 3€-4€. Meni je to stvarno predobra stvar, a vama? 

Pored akcija tu je i more kodova koji vam poklanjaju i uz korištenje kodova imate dodatne popuste, kao što su recimo aktuelni gdje uz kod: DLBF20 dobijate dodatnih 20% popusta i dodatno uštedite 

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

Da kodovi ne bi ostali ne iskorišteni ja sam ih već upotrijebila, a šta sam to poručila, kao što ste već i navikli, to ću podijeliti sa vama kada stigne paketić. 

U nastavku sam izdvojila neke od sitinica koje možete pronaći na njihovoj Valentino akcijskoj listi, a za potpuni pregled predlažem da pogledate link






Obzirom da ovim postom završavam priču o Danu zaljubljenih želim svima vama da ga lijepo proslavite i da se volite svakog sekunda sve više i više. 

Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

2 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.