Ormar za jesen sa Dress Lily-a

Uz jesen stiže i vrijeme reorganizacije ormara. Red je da se lagana i lepršava garderoba zamijeni nešto toplijim i težim džemperima, ali i šalovima i kapicama. Ne znam za vas, ali ja obožavam džempiće i baš se radujem druženju sa njima.


Pored reorganizacije ormara dođe vrijeme da se sredi i krevet. Naravno, logično je da ga sređujemo svako jutro, ali ovaj put pažnju prebacujem drugoj vrsti ređivanja. Vrijeme je da lagane šlifere zamijenimo toplim dekama, a u nekim slučajevima i jorganima.

Danas sam baš nešto čačkala po Dress Lily sajtu i naišla na dosta zaniimljivih stvarčica pa reko da ih i podijelim sa vama, možda vam se i dopadnu.

Do sada sam nekoliko puta kupovala sa njihovog sajta i zaista mi se dopada njihov odnos cijene i kvaliteta. Prilično su pristupačni i za naše područje sa veoma kvalitetnim stvarčicama.

Pored odjeće i obuće, ali i kućanskih đakonija na njihovom sajtu možete pronaći i organizatore kako za kozmetiku tako i za garderobu. Naravno, tu su i tapete, led zidni stikeri, ali i veliki izbor led trakica i sijalica

Lično sam poručivala led trakice i moram priznati da sam oduševljena. Prvo što za njih ne treba utičnica već imaju USB ulaz pa ih se može aktivirati i pomoću utičnice preko punjača za telefon. Ali mogu se aktivirati i preko kompa, laptopa ili bilo kog uređaja koji ima USB ulaz i napajanje strujom.

No, da se ja vratim sitnicama koje htjedoh podijeliti sa vama, a vama ostavljam da pregledate cjelokupnu ponudu njihovog sajta. Kao i da se uvjerite u kvalitet iste jer uz kod GBJKNO imate 20% popusta na kupovinu sa njihovog sajta.

 

It's time to prepare the look for autumn season! DressLily prepare the best high-quality but affordable prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

 


Kao što rekoh, džempići su moja velika ljubav i zaista ih obožavam nositi, više od haljina ☺. Onako mekani i topli, a flatlay - pa ko bi im odolio. Uživate li vi u džempićima? Koji je vama najdraži odjevni komad?


Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

3 коментара:

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.