AVON: True Power Stay ruž

Upoznavši ovu ljepotu shvatila sam koliko je divno biti dio Avon tima i imati priliku isprobati nešto što tek treba da stigne u narednom katalogu, a koliko je tek divno biti lider pa imati priliku sve to poručiti u pola cijene... E, to znamo samo mi koji lovimo akcije i živimo život u pola cijene.


Kada sam u fokusu vidjela najavu za dugotrajne ruževe koji traju i do 16h pomislila sam da je to još jedan marketinški trik i da nema šanse da sastave ni pola od obećanog, ali ja ne bih bila ja kada bih našla način da im odolim. Naravno, da sam ih poručila ☺.

Za početak odlučila sam da to budu tri nijanse, jer dopunu uvijek mogu da napravim, ukoliko mi se dopadnu i opravdaju moja očekivanja. Power On PlumeResilient Red i Relentless Rose bile su prve među 10 nijansi koliko sadrži Avon True Power Stay kolekcija (ostale nijense pogledajte na linku).

Power on plume bila je prva nijansa koja mi je "zapala za oko" jer je, pogađate, ljubičasta (bar je tako izgledala u fokusu). Ukoliko me pratite od ranije onda ste mogli primijetiti koliko zaista volim ljubičaste ruževe. Ne znam da li sam jedina koja je do dna potrošila njihov Mark tečni ruž u ljubičastoj boji, ali znam da ih volim i da mi je drago što postroje.



Kada smo kod Mark tečnih ruževa da napomenem još i to da na prvi pogled pakovanja izgledaju potpuno identično što me navelo da pomislim da je Power Stay dopuna Mark ruževa. No, na kraju sam shvatila da je riječ o krivom navodu i kada sam pročitala detalje shvatila sam da se radi o drugoj liniji Avonovih proizvoda.

I tako, uzbuđenje je bilo na vrhuncu kada je stigao paket, a ja počela da rovim po proizvodima tražeći ruževe. I jeee, konačno su bili tu. Ali onda ide paf... Razočarenje!!!


Formula je i više nego divna. Tako gusta i nježna da je nisam ni osjetila dok sam je nanosila, ali onda dolazi onaj momenat kada shvatam da sam povrijeđena i razočarana u isto vrijeme. Onaj momenat zbog koga nikada nisam vjerovala u reklame, jer obično kada se tako preko reklame zaljubim u nešto osjetim jak "udarac" kada shvatim da to isto u stvarnosti nije ni slično onome što sam ja očekivala.

Ok, nisam mnogo ni očekivala, ali toliko ljepljivosti nisam ni sanjala. Ljudi moji, izgledalo je kao da sam usne namazala ljepilom za papir. Zgroženo sam odvajala jednu od druge. A onda se uputila ka toaletu da uzmem tufere i sve bacim u kantu za smeće. Naravno, usne sam držala odvojene kako se ne bi zalijepe jedna za drugu.


Na kraju sam ih ipak spojila da se još jednom uvjerim, prije nego krenem sa skidanjem, da možda i nije toliko strašno koliko se učinilo na prvu. I da, SREĆĆAAA je navirala iz mene.

Sva ona ljepljivost je nestala, a ruž je postao toliko mat da ni prstom mu ništa nisam mogla. Šok!!! Ponovo sam pokušala da pređem prstom preko usana ne bi li se uvjerila da je zaista ostao na mjestu i da za prstom nije krenula niti jedna mrvica boje. Nisam mogla da vjerujem koji preokret.


Samo 14 gazišta i svega možda nekih 1-2 minuta učinila su svoje. Onako ljepljiva formula postala je mat i to kakav mat. Hajde što je mat, ali što je lagana i nježna te imam osjećaj kao i da nemam ništa na usnama. Ja, kojoj se usne suše i pucaju od samog labela ako nije dovoljno hidratantno. Zaista sam ostala šokirana, a onda se bacila na testiranje izdržljivosti.

Naravno, testirala sam ih 3 dana (svaki dan po jednu nijansu) kako bih se uvjerila da prekrivnu moć i dugotrajnost ne diktira intenzitet boje. Pored toga, za mene je ruž je kao i maskara ili odgovara ili tražiš drugu. On nije kao proizvodi za njegu kože i njima slični pa da im treba vremena za testiranje i odrđivanje efekta. Oni neće vremenom dobiti bolju prekrivnu moć ili dugotrajniji mat efekat. To se događa od samog početka tako da za njih mogu slobodno reći da su poput ljubavi na prvi pogled. Ili ima taj klik ili ideš dalje.

      

Kroz tri dana testiranja ruževi su bili izloženi: hrani, piću, poljupcima i ćutanju (da, vi koji me poznajete - ćutala sam). Zašto baš ćutanju kao veoma bitnom faktoru. Jedan veliki dio svog vremena tokom dana provedemo ćuteći, da li zbog posla, predavanja u školama ili nekih drugih životnih aktivnosti -  mi jednostavno ćutimo, a tokom ćutanja dešava se da nam se ruž nakuplja na sastavu usana što nas nerado iznenadi. No, oni su junački odgovorili svakom izazovu i pokazali koliko su dobri i jaki.

Ne mogu reći da sam imala priliku testirati ih na 16h, ali na ono 6h pozitivno sam iznenađena i oduševljena rezultatima koje su dali. Bravo za Avon!

       

Na kraju, sva tri ruža efikasno sam odstranila uz pomoć tufera i Nutra Effects ulja za skidanje make up-a. Ovo ulje inače koristim kao umivalicu prilikom skidanja šmikne, ali u ovom slučaju se nisam usudila na taj korak jer sam se plašila da bi mi kraj bio negdje oko ušiju.

Za one koji nisu skontali, kada ga koristim kao umivalicu obično prstima razmažem sve po licu, a zatim mlakom vodom umijem lice i u nekoliko sekundi skinem svu šminku. No, kada sam vidjela koliko su pigmentovani ruževi odustala sam od ideje da ih razmazujem dalje po licu i uzela tufere.

      

I na kraju, kada sumiram sve svoje utiske moram priznati da je ovo zaista jedana pametna investicija. Ne znam ni po koji put ponavljam da sam iskreno oduševljena ruževima i da ih najtoplije preporučujem, ali šta takva sam kada mi se nešto zaista dopadne. Bez obzira na onaj ljepljikavi uvod, koji je normala kod ove vrste ruževa, meni su oni za sada No1 među ruževima.

          

Trenutno su dostupni u pakovanju od 7ml po cijeni od 8.90KM, a brošura traje još do srijede tako da stignete poručiti i svoju omiljenu nijansu i uživati sa njom tokom cijelog dana. A ako ste ih već isprobali - da možda podijelite i vi svoje utiske sa nama?



Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

2 коментара:

  1. Ruževi mi djeluju odlično, a post je sjajno napisan. Uživala sam čitajući o definitivno bih, da se šminkam, pošto se za sada još uvijek ne šminkam, kupila nešto ovako.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.