Catrice noviteti - proljeće/ljeto 2019

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!

Catrice otkriva novitete za proljeće/ljeto 2019. Kako smo već i navikli od njih sve je puno šljokica i vjerujem da će mnogi uživati u korištenju. Takođe, uz prikaz nove kolekcije u otkrivam vam i cijene istih.


Iz Catrica nam stižu noviteti za proljeće/ljeto 2019. Kao što su nas već i navikli na svoje šljoki kolekcije tako se i ova sezona nastavlja u duhu šljoka.

Mnogo veselih boja, mnogo predivnih glitera očekuje nas na policama dm-a i cm-a ovog proljeća, a u nastavku ću vam otkriti, pored noviteta, kakve vas cijene očekuju kako bi mogli da osigurate budžet za obnovu svoje make up kolekcije ☺.


  



  

 





 

  
 

  



 


Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

10 коментара:

  1. Prajmer i palete senki mi se najviše dopadaju iz cele kolekcije, ali su i ostali proizvodi zaista prelepi. :)

    The Beauty Journal

    ОдговориИзбриши
  2. Čula sam za Catrice, ali nisam probala njihove proizvode, prije svega zato što se i ne šminkam uopšte. Ali, znam da ih svi hvale i njihova šminka mi djeluje jako kvalitetno i ima dosta izbora za svačiji ukus. Super post. :)

    sweet-dreams-13.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Todo es estupendo! Gracias por pasarte por mi blog, espero verte por allí muy pronto!💜💜💜

    ОдговориИзбриши
  4. Wow sjajne stvari... :O Hvala ti na ovom postu. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/03/baksuz-moje-drugo-ime.html

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je vidjeti da jedan takav povoljan i drogerijski brend pocinje imati odlicne proizvode. Svidaju mi se palete sjenila i lakovi za nokte iako mi realno ne trebaju. Voljela bih isprobati proizvode za lice jer znaju biti jako kvalitetni jedino bih voljela da imaju vise nijansi pudera i korektora

    https://beautybydorotea.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.