Dress Lily mini mini haul

Pozdrav dragi moji i dobro došli na moj novi post!

Kada priroda ne dopusti da uživam u čarima proljeća, onda mi preostaje samo da ga unesem u onaj mali kutak mog života u kome se osjećam najbolje i najljepoše. Iz tog razloga danas sa vama želim da podijelim dvije stvarčice koje sam poručila sa Dress Lily sajta, a koje su, na trenutak, donijele proljeće u moj kutak sreće.

Iako je proljeće već prošlo polovinu svog kalendarskog trajanja, ja ga nisam ni sekundu doživjela onako kako sam to ranije znala, ali ni onako kako sam planirala. Na žalost ova kombinacija proljeće-jesen nikako mi se nije dopala, ali vjerujem ni velikoj većini.


Većina dana prolazila mi je kišovito te je i ono malo cvijeća sa drveća uspijevalo brzo da pospada, a hladno i tmurno vrijeme mi je ubijalo svku želju za izlaskom vani. Ali  ne samo to, ubijalo mi je i ono malo mašte koju sam imala ili uspijevala da pronađem negdje na društvenim mrežama. Ne znam kako vi podnosite ove niske temperature i da li je kod vas ovako tmurno i hladno kao kod mene, ali ja sam kao solarni panel. Čim nema sunca ni ja ne funkcionišem.

No, na sreću ipak se nekako izađe na kraj sa svim i kao i uvijek nađe se neko kompromisno rešenje. Živjeli Kinezi!

Na Dress Liliy-u, jednom od Kineskih sajtova, naravno, u vrijeme rasprodaja, ulovila sam cvjetni tapet i dva komada zlatnih led trakica. Obzirom da sam trakice dugo šmekala i čekala pravi trenutak za poručiti ja bih krenula od njih, a nadam se da vam to neće zasmetati ☺.

KPSSDD 2m 20 LED USB Copper String Light with Warm White Color 2PCS

Kao što već rekoh, trakice sam dugo mjerkala jer su u setu bila dva pakovanja od po 1m. Odnosno, na svakoj od trakica ima po 20 led lampica što znači da u jednom paketu dobijem 2m trake. Meni je ovo bilo super i veoma primamljivo da za nešto malo veću cijenu od cijene jedne trakice dobijem dva komada te sam bila strpljiva i čekala.

Iako nisam ljubiteljica zlatne boje i u fazi sam privikavanja na istu, moram priznati da su mi ove zlatne led trakice uvijek bile primamljive i mnogo moćne na fotkama koje sam gledala po Instagramu i Pinterestu. Naravno, iz tog je proizašla i želja za njima, no bez obzira koliko nešto želim ipak sam u stanju čekati da cijena koštanja bude realna onome što kupujem te su 2m trake bila oko 4,50 KM što mi je sasvim korektno i OK.


Još jedna pozitivna stvar je to što je izvor energije za njih USB ulaz. Samim tim trakice mogu da se napajaju na struju, prenosni punjač za telefon, ali i na USB ulaz od laptopa/kompjutera, tako da ne moram brinuti da li će mi baterije da se isprazne ili ću zaboraviti da kupim nove.. Što se tiče punjenja na struju, obično iskoristim punjač za telefon, svakako ima USB ulaz.

I tako, sve je divno i savršeno, još samo da mi vrijeme krene u prilog pa da se i ja trgnem i krenem dalje sa fotkanjem ☺.



Pink Plum Wall Sticker for Living Room Children Sofa Background Wall Decorate

Druga stvarčica koja je bila u ovom paketiću je proljetna tapetica za zid. Prvobitna ideja je bila da je postaavim na zid iznad kreveta, međutim dok je stigla ja sam se predomislila i odlučila da je zalijepim na zid ispred stola.

Ne znam kako vi, ali ja najviše mrzim da gledam u prazno, posebno kada mi je raspored u sobi toliko loše proektovan da mjesto pored prozora nikako ne može pripasti radnom stolu. Onda idu alternative kako mi okruženje ne bi strvaralo pritisak i unosilo nervozu.


Prije tapete razmišljala sam da na zid nalijepim nekoliko interesantnih citata, no i od toga sam odustala jer mislim da mi mnogo slova ne bi prijalo. Trebalo mi je nešto neutralno, a opet inspirativno. I da, za to nešto učinila mi se ova tapetica kao idealno rešenje.


Što se tiče tapetice stigla je regularno upakovana u čvrstu katronsku tubu tako da je transport podnijela i više nego dobro. Ono što mi se dopalo kada sam otpakovala tapetu bila je skica kako bi taj "raspored" grančica trebao izgledati (na papiru gdje su bile zalijepljene malo je raspored bio drugačiji od onog kako bi u stvarnosti trebalo da izgledaju). Sledeći korak koji je uslijedio bila je realizacija plana, ali i teške muke oko centriranja slike na zid. Da, mora da bude perfektno i dobro prenesena sa papira na zid jer onda to ne bi bilo to☺.


U početku sam bila zericu skeptična, i to moram priznati. Mislila sam da će ljepilo za tapet brzo popustiti i da neće dugo ostati na zidu, no to se nije desilo - na svu sreću. Evo, nešto više od mjesec dana tapet stoji i niti jedna latica još uvijek nije pala sa zida, za razliku od svih onih jadnih latica koje je kiša saprala sa našeg drveća.

I tako, dok kiša neumorno pada ja se trudim pronaći zračak sunca među svoja četiri zida i zadržati optimizam u zraku. A vi? Šta j to što vama izmami osmjeh i održi raspoloženje tokom dana kada vam nije ni do vas samih? U čemu vi uživate i pronalazite inspiracuju?


Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

2 коментара:

  1. Ja sam toliki ljubitelj tih malih sitnica za kuću i općeito uređenje doma, tako da mi se lampice mnogo dopadaju, a posebno ova veća, na kojoj se može napisati nešto

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.