Kako da uštedite za praznike

Da, stiglo nam je i to vrijeme. Ono vrijeme u godini kome se najviše radujemo i u kome najviše potrošimo - Praznici. Problem je isti svake godine i kada pomislimo da nećemo više toliko da trošimo shvatimo da smo se zeznuli i sami sebe slagali.

Ja sam uspjela da savladam ovaj problem uz nekoliko stvari koje su meni pomogle, a jedna od njih je - priprema poklona prije praznika.

Stvari koje ću vam pokazati u ovom postu poručila sam sa Dresslily sajta i to je još jedan od načina na koje štedim - kupovina online i uz kupon kodove.


Prvo da se vratim na priču o poklonima koje kupujem prije praznika. Znate ono kada vam se u maju svidi neka stvarčica i podsjetila vas je na mamu, ali radije bi da joj poklonite to isto za Novu Godinu ili Božić nego za rođendan ili kao mali znak pažnje za svaki dan. Pa kupite onda tu stvarčicu i ostavite je negdje u jedan dio svog ormara i upakujte ga kada dođe vrijeme za to.

Ja neke stvarčice kupim i čuvam tokom godine za ove praznične dane, ali većinu stvari kupujem dva-tri mjeseca prije praznika.Naravno, ne pakujem ih odmah nego ih ostavljam po strani pa ih pakujem pred kraj Decembra kako ne bih u potpunosti uništila prazničnu atmosferu.

Na ovaj način uštedim novac i ne dajem svu platu na poklone u jednom mjesecu. Možda vam zvuči suludo da čuvate poklone nekoliko mjeseci, ali definitivno je manje suludo od Decembarskog bankrota ili ne pokloniti ništa dragim osobama. Znam da se voljeni nikada ne ljude na one koje vole i ne traže ništa od njih zauzvrat, ali ja volim da poklonim taj mali znak pažnje i onda kada svi nešto poklanjaju.

Druga stvar su kodovi koje dobijamo prilikom kupovine preko sajtova. Meni su oni uvijek bili od koristi i rado sam ih koristila pri kupovini. Nema veze ako sam dobijala i 10% popusta uz kod jer bolje malo da uštedim nego ni malo, a ako već imam kod zašto da ga ne iskoristim. Naravno, na Dresslily-u uz kod GBJKNO imate fantastičnih 20% popusta na kompletnu narudžbu, što znači da je popust i na popust. Zar nije super stvar?

Ja sam za ovaj put poručila jedan praznični džemper svom dragom, ali na žalost nisam imala sreće. Ipak je on nešto višlji od ljudi po kojima je džemper rađen tako da je na kraju ostao meni. Htjela sam da ga iznenadim i poručila sam 2xl ne gledajući u tabelu. No, na žalost džemper je malo kraći i super bi bilo da sam uzela za broj ili dva veći. Bili su na stanju sve do 5xl tako da sam imala veliki izbor, ali... više sreće drugi put.


Christmas Deer Print Crew Neck Sweater



Ali svakako džemper je predivan i rado ću ga nositi. Sitno je pleten, ili kako god da se to zove, uglavnom nema rupica na njemu. Zaista je topao i odličan za nas zimogrižljivce. Izuzetno je mekan i nije težak za održavanje. Prala sam ga na 40͒ i nije bilo nikakvih problema.

Pored džempera poručila sam jedan veliki šal za sebe koji je uživo mnogo ljepši od onoga na slici. Meni se mnogo dopada ovaj zelenkasti kvadratni dezen u ovo doba godine da je to ludilo. Ne znam kako da vam opišem tu privlačnost između nas, ali zante ono kada vam se za Božić jede nešto posebno što vas veže samo za Božić. Ista stvar je i sa privlačenjem mene i ovih jelenih kvadratića.


Kao što rekoh, šal je mnogo ljepši uživo i mnogo je mekan na dodir. Takođe, opran je na 40͒  i nije bilo posljedica. Inače, ne nosim stvari dok ih ne operem tako da... Nije stvar u tome što je to roba koja je stigla od ko zna kuda, već jednostavno znam da se tkanine hemijski tretiraju radi očuvanja i onda mi je jednostavno navika da izbjegavam tu dozu hemije na svojoj, ionako, osjetljivoj koži.

Chic Fringed Plaid Scarf For Women



I poslednja stvar u ovom paketu jeste Djed Mrazić. Ova igračka mi je baš fora i jedna od neostvarenih želja iz tinejdžerskih dana. Kako sam neko ko je zaluđen Božićnim filmovima ove djedice sam često viđala i baš su mi bili fora. No, kod nas ih nije bilo za kupiti. Kasnije kada su stugli koštali su pravo bogastvo za što mi se baš i nije davalo pare. Sada sam konačno pronašla način i uhvatila priliku da sebi kupim jedan komadić.




European Christmas Santa Claus Pendant Window Display for Decoration


Uživo je identičan kao na slici. Nije došao rašivenog šava ili sa nekim drugim nedostacima, što me mnogo raduje. Prilično je dobro urađen i iskreno sam oduševljena. Na žalost, ne mogu vam preporučiti da ga poručite jer kada sam ga poručivala bilo ih je samo 3 na stanju, a sada je već rasprodan. Kao i šal.

Da li ste već kupovali nešto online i kakva su vaša iskustva? Šta bi ste mi preporučili sa njihovog sajta?


Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

11 коментара:

  1. Znajući da je ovo period velikih troškova jer uvek želimo ili da častimo sebe ili da obradujemo voljene (ili oba), ovo je jako korisno, hvala za ovaj post. <3


    http://www.couture-case.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako. Uvijek nekoga želimo da obradujemo u ovom periodu i onda su dobra organizacija i popusti savršena kombinacija ^_^

      Избриши
  2. Thanks for the beautiful post!Have a nice day)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične stvarčice si odabrala, Dresslily ima dosta dobru i povoljnu ponudu, tako da možemo i da uštedimo i da obradujemo sebe i najbliže lepom poklonima za praznike! xoxo

    ОдговориИзбриши
  4. Nice selection for Christmas season. Have a wonderful weekend!

    ОдговориИзбриши
  5. I love your Christmas sweater and the scarf. So pretty. Thank you for your visit to me and Merry Christmas..Judy

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.