World of Beauty - moje iskustvo

Svaki kraj godine za mene je od velikog značaja. Ne zbog one klasike da nova godina donosi nove početke, već zbog jednog "uništenog prijateljstva". Kraj Decembra za mene je nešto posebno, iako nikada nisam voljela Decembar i zimu, ali sa Njim je to dobilo drugu dimenziju. No, kraj prošle godine unio je mnogo promjena i divnih stvari u moj život.

Pored toga što smo proslavili 7 godina veze i što nam je ovo bila prva Nova Godina u novom izdanju - bračnom, Na moju adresu je stiglo nešto što je obradovalo i moju, izuzetno zahtjevnu, kožu.


World of Beauty je italijanski skin care kozmetički brend čiji su sastav proizvoda bazirani na prirodnim dodacima, a moja koža ih mnogo voli. Njihovi poizvodi imaju više sertifikata od kojih bih izdvojila one, po meni najvažnije, a to su: ne rade testiranje na životinjama, proizvode pakuju u reciklinrana pakovanja te su samim tim ekološki prihvatljiva, pored toga imaju i HALAL pečat ( ovaj pečat dobijaju kompanije čiji proizvodi su prihvatljivi i za Islamsku čiji sse pripadnici čvrsto drže svojih načela i ne odstupaju od njih. Da bi se dobio njihov pečat potrebno je proći određena testiranja u kojima se potvrđuje da proizvod ne sadrži alkohol, elemente od životinja i sastave životinjskog porijekla).

Moj paket sa njihovim proizvodima sadrži sledeće proizvode: Cleanser, serum i kremue za lice. Pa krenuću priču redosledom uporebe kako bih vam bliže prikazala svaki od proizvoda. 


Drago mi je da mogu reći kako sam ove proizvode testirala u prilično ekstremnim uslovima. Polovinom decembra vratila sam se na posao, za one koji ne znaju radim u preradi drveta gdje je prilična koncentracija sitne prašine, ali i piljevine koju izbacuju mašine prilikom obrade. Obzirom da sam izvan standarda (mislim na visinske 😉) po kojima su mašine rađene moje lice je negdje u visini otvora na mašinama gdje se desi da poneki komad piljevine izađe vani i naravno - udara me u predio čela i sastava između obrva. Iz tog razloga, ali i naglih promjena temperatura u toku dana (ipak je suha zima što mojoj suhoj T zoni nikako ne odgovara), moja koža postaje vidno oštećena što ćete moći i da vidite na fotografijama ispod.


Cleanser 

Cleanser je pakovan u ambalažu od tvrđe plastike. Na zatvaraču se nalazi pumpica pomoću koje se dozira proizvod. Pakovanje proizvoda sadrži 200ml, a sama boja proizvoda najsličnija je boji joda - prljavo narandžasta.

Obzirom da sam ja osoba koja prvo sve mora da pomiriše, a tek onda isprobam, tako me i miris umivalice podsjetio na laboratoriju. Ne znam iz kog razloga, ali sam miris me podjestio na onaj trenutak kada mi premazuju venu prije uboda 😂.

Ako zanemarimo činjenicu da mnogi ne vole laboratoriju, onda dobijamo savršen proizvod za čišćenje lica.

Cleanser prema upustvima proizvođača nanosi se na tufer te se sa tuferom, laganim pokretima, očisti lice. Naravno, meni je mnogo jednostavnije i brže da ga koristim kao umivalicu.

Na suhe ruke pumpicom istisnem jednu dozu i lagano spojim šake, a zatim umasiram na suho lice. Znači, bez prethodnog kvašenja lica. Nakon nekoliko kružnih pokreta počinje se pojavljivati blaga pjena. Kako sredstvo ne sadrži sapun u svom sastavu tako je i pjena pričlično slaba, gotovo neprimjetna, ali onaj osjećaj na koži nemoguće je neprimijetiti.


Takođe, ne mogu a da ne podijelim sa vama i moju radost prilikom umivanja. Kako proizvod ne sadrži alkohol i slične dodatke umivalicu koristim i za skidanje šminke. No, ono što želim da podijelim jeste da proizvod ne peče za oči tako da ne moram da pogađam gdje je česma već, jednostavno, otvorim oči i pustim vodu, a zatim se umijemo kao čovjek. 

Nakon umivanja na koži ostaje onaj divni mekani osjećaj, već pri prvom umivanju. No, kako sam ga koristila dva puta na dan moja koža postajala je sve mekanija i glađa. Ne kažem da je samo on doprinio ovom efektu, ali u kombinaciji sa serumom i kremom odradio je odličan posao.

Diamond Global Serum

Nakon što posušim lice, čistim peškirom, na lice nanosim serum.


Serum dolazi u staklenom pakovanju od 30 ml i pumpicom na vrhu. U početku korištenja uzimala sam po dvije doze radi suhoće kože i stanja u kakvom se nalazila. Pored toga, kao što sam napomenula, radim u drvopreradi pa su mi čestice prašine oštetile lice na predjelu čela i između obrva. U početku je bilo malo teže da se naviknem na korištenje seruma jer je izazivao blago peckanje na oštećenjima. No, kasnije je to polako prestajalo dok nije u potpunosti nestalo, tačnije, dok se koža nije regenerisala. 

Sada koristim po jednu dozu i nemam problema sa peckanjem i oštećenjima kože. 


Takođe, ovo je jedini proizvod od ova tri koji ima neutralan miris. U početku sam mislila da je blag ili neprimijetan u onako maloj količini koja izađe iz pumpice te sam morala da odvrnem pumpicu i ponovo pomirišem proizvod. Mnogo volim da pomirišem proizvode. Na taj način nekako se "upoznam" sa samim proizvodom i to mi pričinjava veliko zadovoljstvo.

Countour Sublime krema za lice


Nakon što se serum upije, a to ne traje dugo jer se veoma brzo upija i ne ostavlja onaj ljepljivi trag na koži, nanosim kremu za lice. 


Prvi susret sa njom i nije bio baš prijatan. Kako mnogo volim da njuškam proizvode tako sam njušnula i nju te sam osjetila veoma neprijatan miris u odnosu na sva tri proizvoda. Nisam uspjela da definišem na šta me tačno asocira njen miris, ali za moj nos (bio je previše opor) nije bio prijatan i plašila sam se da će takav i da ostane nakon nanošenja. Ali sam ipak dala šansu i odlučila da isprobam.

Prljavo bijela boja proizvoda upakovana u staklenu ambalažu dolazi u pakovanju od 50 ml. Ispod zatvarača nalazi se bijeli plastični poklopac koji se postavlja kao dodatna zaštita kako u kremu ne bi ulazio vazduh ili nepotrebne bakterije. Sama tekstura proizvoda nešto je čvršća od svih krema na koje sam do sada nailazila, ali je dovoljno masna da se lijepo nanosi na lice i bez pretjeranog trljanja razmazuje. 


Takođe, kao i prethodna dva proizvoda, i kremu koristim dva puta dnevno. I naravno, ono što me iznenadilo i obradovalo, još pri prvom nanošenju, bio je gore pomenuti miris. Nakon što sam ga nanijela na kožu onaj neprijatni i opori mirs je nestao, što me učinilo mnogo srećnom. Nisam baš neko ko voli mirisne kreme, bilo da su za lice ili tijelo. Volim neutralne mirise tako da kada na sebe nanesem parfem i dezić ne mirišem na 1001 proizvod. Više volim da dam prednost mirisnim parfemima, a kremama koje daju hidrataciju i hranjivost koži, a ne miris.

Ovi divni proizvodi koji su preporodili moju kožu i dali joj onaj svilenkasti osjećaj pod prstima, stigli su u jednom divnom, ja bih rekla sportsko-elegantnom, nesesseru. Ta lakirana, kraljevsko plava boja, privukla me na prvi podled, a njen sadržaj me ostavio bez daha.


Naravno, sve što je prirodno i organsko i košta, a mi često vodimo računa o sopstvenom budžetu te vam ovaj put poklanjam i kupon kod WB2019BBLOG za popust od 20% na njihove proizvode, naravno ukoliko se odlučite da i sami isprobate neki od proizvoda.

Takođe, njihove proizvode možete pronaći i isprobati u kozmetičkom salonu "Dara" koji se nalazi u Banjaluci ili kontaktirati pute Instagram profila i telefona koji možete da pronađete u opisu njenog profila. A više detalja o samom brendu pronađide na njihovom Instagram profilu ili Facebook stranici.

A ja, ako bih morala da izdvojim neki od ovih proizvoda, to bi onda bila umivalica. Volim proizvode koji ne peku za oči i uz koje ne moram da pogađam gdje je česma već da otvorim oči kao čovjek i umijem se bez nabadanja.

Da li ste već isprobali neki od njihovih proizvoda i kakvi su vaši utisci sa njima?


Ljubim vas do sledećeg pisanja.
Danny!

7 коментара:

  1. Nikad nisam cula za ovaj brend, ali privuklo mi je paznju kada si rekla da nema alkohola i bilo cega zivotinjskog porekla, kao i da ne testiraju na zivotinjama. O i takodje saosecam kada je njuskanje proizoda u pitanju hahah. Nadam se da cu imati priliku da ih probam nekad ☺️ Super post ❤️

    Novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. I like your review so much, and I have already used so much products!\

    prosphairshop full lace human hair wigs

    ОдговориИзбриши
  3. Privukla si mi pažnju ovim proizvodima! Nikada pre nisam čula za njih ali čim si rekla da ne sadrže alkohol odmah sam rekla sebi da im moram dati šansu. :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam isprobala ove proizvode, ali čini mi se da su odlični! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ОдговориИзбриши
  5. It seems these cosmetic products are of really good quality

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.