Vaskršnja akcija na Dress lily-u

Da mi malo krenemo sa vedrijim temama i pustimo Koronu gdje joj je i mjesto. Zbog trenutne medijske manipulacije prestali smo misliti i pričati o onim ljepšim stranama života - praznicima, porodici, prijateljima, putovanjima...

Nešto malo više od jednog dana dijeli nas od, meni najdražeg godišnjeg doba, - proljeća. Samim dolaskom proljeća stiže nam i jedan od najvećih Hrišćanskih praznika Vaskrs.

Mnogo se radujem ovom prazniku jer, kako je moja baka znala da me zove, velika sam jajara. Najviše od svih namjernica volim da jedem jaja i tu mi nema pomoći. No, to nije jedini razlog zašto volim Vaskrs. To je vrijeme kada se moja porodica okuplja i u te dane najviše vremena provodimo zajedno. Farbanje jaja mi je najdraži trenutak jer tada definitivno postajem dijete i počinjem igru sa bojama i šaricama 😍

Kako smo svako na svoju stranu onda su mi praznici najdraži jer tada nema izgovora i opravdanja zašto se ne može doći. Obično, kada se organizuje neko druženje uvijek neko ima nešto, ali za praznike kao da svijet staje.

U ime praznika i u inat medijima koji svakodnevno pričaju o aktuelnom virusu, kao da nismo imali niti jedan ranije, donosim vam neke sitnice koje su mi zapale za oko na Dress lily-u.

Baš prije koji dan sam listala njihov sajt i došla sam na ideju da i sa vama podijelim sitnice koje su mi se dopale. Naravno, sajt je Kineski i vjerujem da među vama ima onih koji su razmišljanja kao i ja.

Pa da ne tušim sa pričom o virusu evo sitnica koje sam pikirala na njihovom sajtu. Takođe, preporučujem da pogledate i ostatak ponude jer trenutno imaju super sniženja na određene proizvode.



Image result for Happy Easter Wooden Egg Holder Easter Decorations

Image result for Thick Plastic Stackable 15 Egg Storage Box Refrigerator Shatterproof Egg Tray

Pored ovih jajača skrenula bih vam pažnju i na ove predivne kupaće kostime. Znam da je možda  malo rano za njih ali meni su toliko divni da im nisam mogla odoljeti, a i na sniženju su 😉.

Image result for Floral Leaves Ruffles Push Up Tankini Swimsuit
Image result for Tropical Flowers Print Lace-up Padded Bikini Set

4 коментара:

  1. Meni je usrks jedan, ako ne cak i omiljeni praznik jer me nekako najvise vraca u detinjstvo. Stvari su zaista zanimljive a i kupaci kostimi su jako lepi. Odavno nisam cekirala njihov sajt, dobro si me potsetila postom :)

    Ilmaha

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam posecivala njihov sajt, ali deluje zanimljivo :)

    ОдговориИзбриши
  3. DressLily je uvek imao svašta zanimljivo, hvala što si mi skrenula pažnju i na ovaj odeljak! Prija i meni da skrenem misli s corone s vremena na vreme. :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  4. Wao love this. Thank you for sharing. Follow for follow? I already follow you. I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala vam na posjeti i komentaru. Nadam se da ste uživali u čitanju.